سطح کراتینین و سطح 390 14 باید چه کار کنم GFR
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین و سطح 390 14 باید چه کار کنم GFR

سطح کراتینین و GFR سطح 390 14 چه باید delatMoy من کراتینین 390 و سطح من از GFR 14، در مورد آنچه باید انجام داد؟ در واقع، برای یک بیمار با کراتینین بیماری های کلیوی و GFR 390 14 کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، به طوری که آنها باید با توجه به آن پرداخت، درمان به موقع و مناسب باید بهترین انتخاب برای آنها باشد.

سطح کراتینین و GFR 14 390 بدان معنی است که برای یک بیمار از بیماری های کلیوی؟

اگر ما فقط دیدن سطح کراتینین، به نظر می رسد که این بیماری در حال حاضر در مرحله سوم بیماری کلیوی. اما در واقع، اگر ما به در نظر گرفتن سطح GFR، بیماری است در حال حاضر به در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی باشد. بنابراین، برای بیماران مبتلا به کراتینین و GFR 14 390، آنها باید اقدام در حال حاضر، در غیر این صورت، زندگی خود را در خطر خواهد بود.

چه بیماری بیمار کلیوی باید پس از GFR خود را به 14 سال انجام می شود؟

همانطور که در بالا ذکر شد، آنها نیاز به اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر است. دیالیز ممکن است یک گزینه برای آنها، اما آن را به بهترین انتخاب نیست. از آنجا که این نوع درمان می تواند پیشرفت بیماری جلوگیری می کند، آن را به سادگی می تواند بخشی از کلیه ها می شود، در نتیجه برخی از علائم را کاهش دهد.

بنابراین من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما، آن یک نوآوری از طب سنتی چینی است، با کمک این درمان، سطح کراتینین بالا می توان کاهش داد و سطح GFR می توان به تدریج بهبود یافته است. بنابراین، بیماران با سطوح کراتینین سرم 390 و 14، GFR ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.

اگر شما یک بیمار از بیماری کلیه با GFR از 14 یا پایین تر هستند، شما باید اقدام در حال حاضر برای جلوگیری از رفتن بدتر می شود. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند یک شانس برای شما فراهم می کند. اما مهم نیست چقدر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: